Ehkki see võib tunduda pisiasjana, pole selliste tunnete sotsiaalmeedias teistega jagamine kõige parem mõte. Potentsiaalne klient või tööandja võib sellist hingepuistamist pidada ebaprofessionaalseks ning suhted olemasoleva tööandjaga muutuda keeruliseks, rääkimata sõpradest ja tuttavatest, kes su pärast muret või pahameelt tunnevad.

Käitumine sotsiaalmeedias ütleb meie kohta palju. Võime küll mõelda, et see on eraelu, mis tööd ei puuduta, ent piir töise ja isikliku vahel on aina hägusem. Tunnistan, et enne uue allika või koostööpartneriga kontakti võtmist vaatan ka ise sageli üle, milline mulje temast kui inimesest sotsiaalmeedia põhjal jääb.

Ajakiri Forbes soovitab seetõttu aeg-ajalt oma nime Google’isse sisse toksida, selgitamaks, mida teised su kohta infot otsides internetist leiavad. Kui otsinguga tuleb välja midagi, mis võib mainele negatiivselt mõjuda, tasub see eemaldada või muuta.

Kui kahtled, siis kustuta

Lisaks tuleks üle vaadata kommentaaride, fotode ja postituste ajalugu Facebookis, Twitteris, blogides ning teistes kanalites. Seal ei tohiks olla midagi, mis võib sulle varju heita – seksi puudutav, läbupildid, paduäärmuslike poliitiliste vaadete väljendamine ja muu selline on taunitav. Ka grammatikavigadest kubisevad postitused ei tee konto omanikule au.

Edasi lugemiseks telli ajakiri Eesti Naine